Som més del que sembla i més del que imaginem. Existim més enllà d’aquesta vida i som una part de nosaltres a la materialitat. La vida i lexistència és eterna. Quan un ésser decideix viure una vida encarnada, escriu la seva vida, decideix quins seran els seus traços essencials de la mateixa, escull la seva mare i la família en què naixerà. La família on un s’encarnarà té la seva importància perquè cada família porta en si la història dels seus avantpassats, un capital biològic, un patiment, un ADN emocional. Alguns membres de la família d’animes us faran companyia en aquest repte, i d’altres no. Ho decidirà en funció del que vol aprendre i retenir aquesta experiència. Dibuixarà i elaborarà el seu camí de vida, que no canviarà. L’única cosa en què podrà interactuar, un cop encarnat, serà sobre la seva manera de viure, sentir i vibrar. Però el camí traçat serà inamovible.
Quan dibuixes o decideixes que serà de la teva vida no tens la consciència ni el coneixement del que és patir perquè véns d’un món on tot és amor.
Les encarnacions al planeta Terra comporten, la majoria de vegades la pèrdua de memòria del que som, dels que som, una part del repte és tornar a trobar-te, saber qui ets i connectar amb tu mateix. El més complicat per als éssers que som, quan vivim aquesta vida terrestre és no perdre’ns. Des d’on venim, no hi ha por, no hi ha llàgrimes, ni sentiments ni emocions negatives. No estem preparats per fer front a la dualitat terrestre. I aquest és un dels molts reptes que tenim, el bàsic. Així mateix, és segurament el més complicat per a la majoria dels éssers perquè es deixen perdre per la por i es queden bloquejats. No és sorprenent doncs que alguns éssers encarnats hagin de viure diverses vides per reaccionar davant de la por.
Últimament, i conjuntament amb l’evolució del planeta i amb els grans canvis d’era, hi ha la possibilitat de viure diverses vides en una de sola, cosa que permet modular i/o canviar el camí de vida en funció de la forma o de la manera de com vius els esdeveniments que estan plantejats. Aleshores, pots influir en la materialitat del teu camí de vida i provocar canvis de direcció entre dues o tres opcions. La teva evolució serà més ràpida.
Quan t’allunyes del teu camí de vida, no et sents bé, pots tenir angoixa, estar deprimit o desenvolupar altres trastorns, o múltiples malalties de tota mena i fins i tot greus, atraure cap a tu energies negatives i quedar-te en un bucle del qual no sàpigues sortir . En aquest cas, evidentment no tindràs cap connexió amb la teva part subliminal (ànima). En canvi, quan recuperes les regnes del teu camí de vida, et sents molt bé, harmònic i feliç. Et respectes i t’estimes, com respectes i vols els altres. La vida encarnada és experimentar les maneres d’amor diferents.
No hi ha camí de vida sense amor. ha estat útil la informació que et compartim subscriu-te al nostre bloc.


